עו"ד סטארטאפ להקמת Startup

מעוניין להקים חברת סטארט אפ (Startup) או שאתה כבר בשלבי הקמת סטארטאפ? יש לך טכנולוגיה מאתגרת, פורצת דרך ואתה כבר מעוניין להתחיל לפתח עם כמה חברים? מצוין, אבל רגע. אתה צריך עו"ד סטארטאפ!

ליווי עו"ד סטארטאפ

כפי שטרם הקמתו של כל עסק כלשהו מומלץ להיוועץ עם עו"ד, על אחת כמה וכמה מומלץ יהיה להיוועץ עם עו"ד סטארטאפ העוסק בתחום טרם הקמת חברת סטארטאפ או אף טרם גילוי של הרעיון שבסיס הסטארטאפ. כך, בכל הנוגע להקמתו של סטארט אפ טכנולוגי – בין יתר מגוון השיקולים המשפטיים אשר נשקלים גם לעניין פתיחת כל עסק- לעניין הקמת סטארט אפ לרוב יש צורך לבחון סוגיות משפטיות נוספות הנוגעות לתחומי משפט נוספים, כגון: זכויות יוצרים וקניין רוחני, הגנה על מיתוג, הגנה על שם בית העסק, דיני עבודה, משפט וטכנולוגיה, פרטיות, אפשרויות מסחור הקניין הרוחני, הסכם תנאי שימוש באתר האינטרנט,רישיון לשימוש בתוכנה או האפליקציה אשר הסטארט אפ מפתח ועוד. כך לדוגמה, יש צורך להבטיח כי כל ומלוא הפיתוחים הנוגעים לסטארטאפ יהיו שייכים לחברה המפעילה אותו או לבעליו, יש צורך להסדיר את הזכויות והחובות של השותפים בסטארטאפ בינם לבין עצמם, יש צורך להבטיח הגנה על שם הסטארטאפ או מיתוגו, חשוב יהיה לשקול האם כלל ומתי לרשום חברה בע"מ, שותפות או לעבוד כעוסק מורשה?

הסכם סודיות – סטארטאפ

טרם גילוי רעיון או פרט כלשהו הנוגע לסאטרט אפ חשוב יהיה לחתום על הסכמי סודיות עם הצד אשר נחשף למידע סודי, יש צורך להבטיח הגנה על הקניין הרוחני של הסטארט אפ (Start-up), לעיתים מתעורר הצורך לבצע העברת זכויות קניין רוחני לבעלות בעליו של הסטארט אפ (Startup), יש צורך לחשוב על אפשרויות המסחור של הקניין הרוחני (כגון, אפשרויות רישוי של התוכנה או האפליקציה אשר הסטארט אפ מפתח ומשווק), יש צורך בחתימת הסכם מייסדים או הסכם שותפות, יש צורך בתנאי שימוש באפליקציה או בתוכנה שהסטארט אפ מפתח.  ועוד ועוד…

דיני אינטרנט

משרדנו – עו"ד שוק שקד נחמן – עוסק כפרקטיקה עיקרית בתחום דיני האינטרנט, טכנולוגיה, קניין רוחני ויזמות וערוך ליתן ליווי  משפטי שוטף לסטארטפים, מתן ייעוץ בתחומי דיני חברות, משפט מסחרי-עסקי, וכן ייעוץ משפטי וליווי משפטי שוטף לסטארטאפים (Startup).

לאור ניסיון טכנולוגי ועסקי-מסחרי, בשילוב עם ידע וניסיון משפטי, ייחודיותו והערך המוסף של משרדנו  מתבטאים ביצירתיות עסקית,שירות משפטי מקיף ומקצועי, שירותיות, זמינות וחשיבה מחוץ לקופסא.

לשירותי עו"ד סטארטאפ ויזמים לחצו כאן

אהבת את המאמר?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin